image

Horní menu

Vyhledat

Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Štítky:




ČEZ - Léta s letáky končí

Datum konání: 11. 3. 2021

ČEZ mění způsob oznamování plánovaných odstávek. Již se nevylepují papírová oznámení a přechází se na elektronický způsob informování. Každý zákazník si může sjednat zasílání upozornění na plánované odstávky ke svému odběrnému místu e-mailem nebo SMS zdarma na webových stránkách https://www.cezdistribuce.cz/cs/sluzba.

Pro veřejnost jsou informace k dispozici také na stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky.

 


Publikováno 11. 3. 2021 14:21

Zahájení provozu hospodářského dvora 1. Máje 348.

Datum konání: 6. 3. 2021

Obec Albrechtice nad Orlicí oznamuje, že sběr odpadů v hospodářském dvoře 1. Máje 348 (vjezd z návsi) bude zahájen od 6.3.2021.

Otevřeno bude každou sobotu (mimo státní svátky) od 9 do 12 hodin, občané obce zde mohou odevzdávat:

  • objemný odpad (nábytek, koberce, linolea a matrace),
  • kompletní elektrické spotřebiče a elektronická zařízení, akumulátory a baterie,
  • silné větve stromů a keřů (průměr větve do 5 cm).

Při odevzdání odpadu se řiďte pokyny pověřeného pracovníka hospodářského dvora.

DODRŽUJTE PROSÍM PLATNÁ HYGIENICKÁ OPATŘENÍ.


Publikováno 2. 3. 2021 15:00

Informace pro občany v karanténě - donáška potravin

Datum konání: 4. 3. 2021

Obecní úřad Albrechtice n.O. nabízí pomoc pro občany v karanténě se zajištěním donášky potravin.

Kdo by měl o tuto pomoc zájem, ať se obrátí na obecní úřad, tel. 494 371 425 nebo MT 725 081 092.

 


Publikováno 4. 3. 2021 14:19

Úprava autobusových jízdních řádů od 7. 3. 2021

Datum konání: 3. 3. 2021

Od 07. 03. 2021 dochází k úpravě autobusových jízdních řádů v Královéhradeckém kraji. Více informací naleznete v přiloženém odkazu na stránkách Královéhradeckého kraje. 

 

https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/kraj-volene-organy/tiskove-centrum/aktuality1/novy-jizdni-rad-prinese-vice-primych-spoju-326204/?fbclid=IwAR2H0RvOHYkzZc1dkrpNDMVC_pYxgjAUr1bQ8CFnfS-NlHdZOgwb4nVXprw

 

Dochází např. ke změně názvosloví autobusových zastávek v naší obci:

Albrechtice n.Orl.,,nákupní středisko přejmenováno na Albrechtice n.Orl.,,obchodní centrum  

Albrechtice n.Orl.,,odb.Vys.Chvojno přejmenováno na Nová Ves,,Kvartýr 

Albrechtice n.Orl.,,pošta přejmenováno na Albrechtice n.Orl.,,1.máje 

Albrechtice n.Orl.,,u lesa přejmenováno na Albrechtice n.Orl.,,Borek

 

Novinky v odbavení – nové odbavovací zařízení ve vozidlech umožní cestujícím opět přestupovat na jeden jízdní doklad bez nutnosti vlastnit bezkontaktní čipovou kartu IREDO. Na jízdní doklady IDS IREDO budou natištěny QR kódy, které bude možné při přestupu načíst v návazném spoji, a tak cestovat s jednou jízdenkou až do cílové zastávky. Dochází také k zavedení možnosti platby bankovní kartou a tím i k zjednodušení odbavení pro cestující, kteří doposud platili hotovostí a hledali drobné po kapsách

 

Nová dopravní technika a technologie – nová vozidla budou vybavena dle požadavků Královéhradeckého kraje a nabídnou cestujícím zcela nový komfort při cestování do škol, za prací, ale i za zábavou. Za zmínku určitě stojí vybavení vozidel klimatizací, bezplatným internetovým připojením (WIFI FREE), USB zásuvkami pro nabíjení drobné elektroniky, LCD obrazovkou zobrazující aktuální trasu i zpoždění spoje a možné návaznosti v přestupních bodech. Dále budou ve vozidlech instalovány informační vitríny a schránky na letáky, ve kterých budou zveřejňovány aktuální informace o veřejné dopravě, včetně novinek.

Pro cestující s chytrými telefony nabídneme prostřednictvím mobilní aplikace „IDS IREDO“ možnost sledovat polohu vozidla nebo vyhledat dopravní spojení. Díky dodatkovým tabulím, které budou postupně umísťovány na zastávky, bude možné po načtení QR kódu zjistit přímo na autobusové zastávce aktuální zpoždění spoje.

 

Zlepšené služby pro cestující – společně s vlastním provozem budou zejména pro starší cestující k dispozici informační místa/kanceláře umístěná v několika městech v našem kraji. Na těchto místech bude možné také zařídit bezkontaktní čipovou kartu IREDO, získat informace o spojení, a případně reklamovat služby s kterými cestující nebude spokojený.

 

Jednotný vizuální prvek – sice jsme nechtěli nutit dopravce do jednotného barevného provedení všech vozidel v kraji, ale i tak na všech vozidlech umístíme logotyp Veřejné dopravy v Královéhradeckém kraji, který je doplněn naším cílem „Propojíme Vaše cesty“. Logotypem budou označeny nejen všechny vozidla v kraji, ale také postupně i všechny autobusové zastávky.

 

Call centrum IREDO – již dnes fungující služba pro cestující veřejnost dozná také několika změn, a to zejména v posílení pravomocí centrálních dispečerů. Nástroje k zajištění dodržování jízdních řádů, včetně zabezpečení garantovaných přestupů, budou nově doplněny o pravomoc zajištění přestupních vazeb dle aktuálních požadavků cestujících přijatých na call centru IDS IREDO. Možnost vyslání vozidla provozní zálohy, které bude dopravce dislokovat v předem stanovených místech se schopností aktivovat tuto zálohu do 15 minut je novinkou, která umožní zajištění dopravní obslužnosti i v případech mimořádností jako jsou poruchy vozidel, dopravní nehody apod.

 

Návrh jízdních řádů od 07. 03. 2021:  

https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/doprava/obsluznost/jizdnirady/navrhy-autobusovych-jizdnich-radu-od-7-3-2021-324122/

 


Publikováno 3. 3. 2021 16:27

"Občané občanům" - Sbírka potravin a drogistického zboží pro sociálně potřebné spoluobčany

Datum konání: 1. 3. 2021 - 10. 3. 2021

Vážení občané, v Týništi nad Orlicí se dne 10. 3. 2021 od 8:30 do 12:00 hod. a od 13:30 do 17:00 hod. uskuteční již II. sbírka potravin a drogistického zboží pro sociálně potřebné spoluobčany pod názvem „Občané občanům“. Sběrné místo je ve firmě Sport Jelen. Pokud se chcete do sbírky zapojit i vy, kontaktujte pana Martina Jelena a domluvte se na předání materiálu do sbírky. Po skončení sbírky bude zboží předáno sociálnímu pracovníkovi Městského úřadu v Týništi nad Orlicí, který zajistí jeho postupné předání potřebným spoluobčanům (senioři, matky samoživitelky a sociálně slabí) v Týništi nad Orlicí a přilehlých obcích, tzn. i v Albrechticích nad  Orlicí. Pokud víte o někom, kdo by tuto pomoc naléhavě potřeboval, kontaktujte místostarostku obce na tel. 778 446 400. Děkujeme.


Publikováno 1. 3. 2021 16:11

Omezení pohybu od 1. 3. 2021 - vymezení katastru obce, prohlášení formuláře

Datum konání: 1. 3. 2021

Čestné prohlášení - vzor

 

Formulář - cesty mimo práci

 

Potvrzení zaměstnavatele na více cest do práce

 

Otázky a odpovědi - Cestování v rámci okresu a hl. m. Prahy

 

Mapa území obce Albrechtice nad Orlicí

 


Publikováno 1. 3. 2021 13:56

Změna úředních hodin na obecním úřadě od 1. 3. 2021

Datum konání: 1. 3. 2021

Změna úředních hodin od 1. 3. 2021


Publikováno 1. 3. 2021 13:33

Obec Albrechtice n. O. hledá pracovníka údržby veřejných prostranství.

Datum konání: 23. 2. 2021

Obec Albrechtice nad Orlicí hledá pracovníka pro údržbu veřejných prostranství v obci. Pracovní úvazek je na dohodu o provedení práce. Požadujeme řidičské oprávnění skupiny B, všestrannou dovednost a ochotu vykonávat práci (například zametání a odstraňování plevele z chodníků, úklid odpadků, vyvážení odpadkových košů, údržba budov, údržba techniky, a podobně). Pracovní pozice neodpovídá plnému pracovnímu úvazku, je vhodná i pro důchodce s dobrou fyzickou kondicí. Zájemci se mohou přihlásit na telefonním čísle 773 769 970.


Publikováno 23. 2. 2021 14:22


Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Ukončení sběru bioodpadu do kontejneru na prostranství před kostelem.
Ukončení sběru bioodpadu do kontejneru na prostranství před kostelem.
2 3 4 5
Knihovna bude v pátek 5. 5. uzavřena.
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
Lesní klub Kamínek zve na divadelní představení
18 19
ZDV Mrákotín bude prodávat chlazenou drůbež.
20 21
SK Albrechtice n.O. zve na mistrovské derby.
22
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie 22. 5. 2023
23
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
24
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
25
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
26
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
27
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
28
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
29
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
Bezpečností firma nabízí volnou pracovní pozici.
Firma Shipmall s.r.o., Týniště n.O., přijme zaměstnance.
30
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
31
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
1
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
2
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
3
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice
4
Vyhlášení nové výzvy na kotlíkové dotace
Obec Žďár nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení - admin. a spisový pracovník/pracovnice

Kalendář starosty

P Ú S Č P S N
27
15:30 Schůzka ZŠMŠ Albrechtice nad Orlicí
28
8:00 Školení krizové řízení a ochrana obyvatelstva
29
18:00 Zasedání zastupitelstva obce
15:30 Školení BOZP a PO
30
9:00 Konference Dobrá praxe v obcích
31
9:00 Konference Dobrá praxe v obcích
1 2
3 4
9:00 Konference Den malých obcí Praha
5
7:30 Lékař HK
6 7
Velký pátek
8 9
10
Velikonoční pondělí
11 12 13
13:00 Konference komplexního řešení pro svoz odpadů
14
8:00 Konference komplexního řešení pro svoz odpadů
15 16
17
8:00 Zahájení příjmu žádostí o parcely v lokalitě Pod Strání
18 19
16:00 Pracovní schůzka ohledně multifunkčního hřiště
20 21 22 23
24
15:00 Kontrolní výbor
25
18:00 Zasedání zastupitelstva obce
26 27
9:00 Schůzka s autorským dozorem stavby lokalita Pod Strání
16:30 jednání rady obce
28 29
15:00 Čarodějnice na hřišti
30